Hittar du inte vad du söker? Testa Avancerad sökning

Plattformar
GameStop - Contact Us

Kontakta Oss

Generella frågor

  • +46 10 884 88 32
  • Vår telefeonlinje är öppen från 09.00 – 17.00 måndag till fredag. Om din fråga berör en av våra butiker kan du få bättre hjälp om du kontaktar butiken direkt.
  • email swehelp@gamestop.com
  • Alla meddelanden besvaras i den ordning som de kommer in. Om du skickar mer än ett mail kommer det att dröja längre tid innan du får hjälp.
  • Store Locator
  • Här kan du hitta information om din lokala butik som till exempel adress, öppettider och telefonnummer.

Produktsäkerhet

  • Om du har frågor kring säkerheten angående de produkter som du köpt hos GameStop, vänligen kontakta oss via informationen nedan.
  • +46 10 884 88 32
  • Vår telefeonlinje är öppen från 09.00 – 17.00 måndag till fredag. Om din fråga berör en av våra butiker kan du få bättre hjälp om du kontaktar butiken direkt.
  • email produktsakerhet_se@gamestop.com
  • Alla meddelanden besvaras i den ordning som de kommer in. Om du skickar mer än ett mail kommer det att dröja längre tid innan du får hjälp.

Produkten är tillgänglig för förhandsbokning online och upphämtning i butik.


Hur fungerar det?

  • 1: Hitta en produkt som du vill förhandsboka på gamestop.x och klicka sedan på den röda ”Click+Collect” knappen bredvid produkten.
  • 2: Du väljer sedan vilken butik du vill hämta produkten i och betalar en deposition.
  • 3: Du kan sedan hämta din produkt i den butik du valt på lanseringsdagen.


OBS: Du kan inte köpa paketerbjudanden via Click+Collect

OBS! Detta är en digital produkt. Produkten kommer att skickas i form av en aktiveringskod som kommer finnas tillgänglig under ”Mina beställningar” på din inloggning.


Alla beställningar av digitala produkter kontrolleras manuellt innan produkten skickas.


Om din beställning är gjord utanför kontorstid (09.00-17.00 måndag till fredag) behandlas den nästkommande arbetsdag.


OBS! Digitala produkter är ej återbetalningsbara och kan inte bytas ut mot en annan produkt efter det att beställningen blivit behandlad.

OBS! Detta är en digital produkt. Produkten kommer att skickas i form av en aktiveringskod som kommer finnas tillgänglig under ”Mina beställningar” på din inloggning.


Alla beställningar av digitala produkter kontrolleras manuellt innan produkten skickas.


Om din beställning är gjord utanför kontorstid (09.00-17.00 måndag till fredag) behandlas den nästkommande arbetsdag.


OBS! Digitala produkter är ej återbetalningsbara och kan inte bytas ut mot en annan produkt efter det att beställningen blivit behandlad.